Тестова діагностична робота № 4 для учнів 5 класу (НУШ) за модельною навчальною програмою О.С. Істера. Числові та буквені вирази. Формули. Рівняння. Текстові задачі. Вправи на всі дії з натуральними числами
мапа скарбів
Правила гри можна змінювати, підлаштовувати під своїх учнів і під свої умови проведення гри. Потрібно виготовити із пластиліну ігрові кубики та фішки для кожного гравця. Кожен учень по черзі кидає кубик і здійснює ту кількість кроків, що йому випала. Кожна клітка має свій номер. Учень виконує завдання під номером своєї клітки. Якщо справився, то продовжує гру у своїй черзі. Якщо не виконав, то пропускає хід, або отримує менший бал. Клітинка з картинкою містить завдання підвищеної складності, тому можна пропонувати виконувати всім класом, групою учнів чи парою. Пропоную давати учням одну можливість пропустити виконання завдання і одну можливість попросити допомоги учня. Найвищий бал отримує той учень, що дійшов до фінішу і всі завдання виконував правильно без використання «можливостей» Завдання для гри
Коментарі
Дописати коментар